понеделник, 11 юни 2012 г.

Семейна история

Здравейте, аз съм Прасчо!



Да ви представя моето семейство - това е моята любима, чието сърце, както се вижда, владея напълно.


Когато тя не е до мен, страдам истински.


Но, за да поддържам перфектната си (кръгла) форма, спортувам усилено!


Големият ми син, както можете да прочетете, е прасе...


...и малкият, както се вижда, също е прасе.


Понякога двете прасета много ме ядосват и затова се изолирам:


Ето го и работното ми място:


Често имам затруднения с техниката...


тук съхранявам безценните си идеи:


обичам скъпи подаръци:


и се събирам практически навсякъде:


понякога офис-техниката ме стресира:


но повече ме стресира това положение:


С хрян или синап?


мога да съм незабележим:


и изобщо не преча:


Аз готвя:


простирам:


много обичам да ритам футбол:


и да пътувам:


Харесвам камионите...


...и моторите...


...но най-често се возя на патноф:


Винаги пътувам в добра и сигурна компания!


И никога не забравям празниците на приятелите си!



Музиката е в кръвта ми, тук ме виждате на път към студиото, където ще създам поредния си хит:


Понеже съм изключително търсен, често се налага да водя служебни разговори:


Преди всичко хигиената...


... е много важна:


Домашната ми аптечка - само фитонутриенти:


Помагам на болните и ранените:


Земя като една човешка длан:

Няма коментари: